Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

Google rules


Η Google είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου. Για να εξελιχθεί χρηματοδοτήθηκε με τεράστια ποσά, παρέχοντας δωρεάν υπηρεσίες σε εκατομμύρια ανθρώπους, με αντάλλαγμα να παρακολουθεί τις προσωπικές και αγοραστικές κινήσεις τους. Η αναζήτηση, το δωρεάν mail, το λειτουργικό Android, το YouTube είναι μόνο μερικά από τα προϊόντα που προσφέρει.

Φυσικά πολλές φορές αυτά τα προϊόντα δεν είναι πλήρως επαγγελματικά. Κάθε λίγο και λιγάκι η Google αλλάζει περιβάλλοντα εργασίας, μενού, λειτουργίες, κάνοντας μικρούς και μεγάλους να μην ξέρουν τι θα βρουν την επόμενη μέρα που θα ανοίξουν τον υπολογιστή ή το tablet τους.

Tελευταίο χτύπημα το Google Ηangouts (διαβάστε τα σχόλια για τα bugs) που αντικετέστησε το Google Calls. Εδώ και δύο μήνες κανείς δεν ξέρει αν είναι πραγματικά κάποιος φίλος του online ή offline για να κάνει κλήση video ή ήχου:  productforums.google.com. Έτσι φάνηκε και η κλασική διαχρονική αξία του Skype, αλλά και του Facebook, που με το plugin του για βιντεοκλήσεις τα πάει περίφημα.

Άλλο ένα παράδειγμα είναι το Gmail, που κάθε 2 μήνες αλλάζει interface και μάλιστα υποχρεωτικά, τελευταία προσθήκη, οι χρωματιστές καρτέλες tags... ή η σελίδα του YouTube και η εφαρμογή του στο  android που πάλι άλλαξε τελείως....