Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Εκλογές η μεγάλη Απάτη

Όπως ξέρετε όσοι έρχεστε στο artamou, η άποψη μας για τα ελληνικά κόμματα δεν είναι και τόσο καλή. Αυτό ίσως φαίνεται κενό περιεχομένου και τελείως λάθος ως τοποθέτηση "υπεύθυνου και σοβαρού πολίτη" αλλά δυστυχώς έχουμε ακλόνητα επιχειρήματα που θα σας τα αναπτύξουμε σιγά σιγά στις επόμενες μέρες.
Το βασικό επιχείρημα που θα αναπτύξουμε είναι ότι οι Εκλογές (οι πρώην και οι επόμενες) είναι μια μεγάλη Απάτη.
Αν πάρεις οποιοδήποτε απλό άνθρωπο και του πεις κατάμουτρα ότι οι εκλογές είναι απάτη θα πεταχτεί 10 μέτρα πάνω! Αρνείται να πιστέψει αυτό το τρομερό πράγμα! Θα σου φωνάξει με δύναμη φοβερή:
Εγώ ψηφίζω και εγώ επιλέγω ποιος θα με κυβερνήσει! Εγώ ψήφισα ΠΑΣΟΚ! Εγώ επέλεξα! Εγώ ψήφισα ΝΔ! Έχω αντιπροσώπους μέσα στην Βουλή! Εγώ ψήφισα ΚΚΕ έχω και εγώ φωνή. Εγώ ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ είμαι τίμιος και με τον εαυτό μου και με την κοινωνία. Εγώ ψήφισα ΛΑΟΣ αγαπώ την πατρίδα μου!


Είναι τα πράγματα έτσι όμως;  Σιγά σιγά θα διαπιστώσουμε ότι όλοι μας είμαστε μάντεις και μπορούμε να προβλέψουμε το μέλλον! Μείνετε συντονισμένοι.

Δημοφιλεις αναρτήσεις